top of page
Sök
  • Skribentens bildVT.

Telia mobila bredband - Ett skämt och en bluff!

Uppdaterat: 24 feb. 2022

Är det någon annan som känner igen detta?

Dyker hela tiden upp meddelande i telefonen, du har ingen internetkoppling! Behöva starta om luren för att du skall kunna koppla upp mot bank id mm.


Telias 4G nät skall vara bäst i sverige med FOLKNÄTET men NEJ! - DET ÄR EN BLUFF!

När jag befinner mig mitt inne i city har jag max 20 mbit eller i stugan strax utanför staden så har jag 1 mbit och aldrig mer....!

Jag kan inte använda mitt NETFLIX med telia abonnemanget utan måste använda en annan teleoperatör,,, varför???

Med både Telenor och Tre hade jag mellan 30 till 40 mbit ute i stugan FÖR 6 ÅR SEDAN... OMG...DET ÄR SNART ÅR 2021

..ÄR DETTA DET SOM TELIA KALLAR FÖR RIKSTÄCKANDE FOLKNÄTET????

Snarare SKITNÄTET!


Igår gjorde vi jämnförelse inne i staden som visar telias nät mot bredbandskollen vs. mobiloperatören Tre.


Vi står på exakt samma plats mitt inne i city och mäter och telias nät är alltid en tredjedel av prestandan hos andra operatörer...

..Skitsamma, abonnemanget är uppsagt.


Välj inte telia!

39 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Schenker Blocket paketet Varning!

Skicka inte "Blocket paket" med "DB Schenker Sverige"! Vilka lovord, guld och gröna skogar och så enkelt att sälja dina prylar på Blocket med blocket paketet, hurra.. jippy!!! Nej! Gör det inte! Skick

bottom of page